Kampeerterrein Stortemelk op Vlieland is een geliefde plek voor velen. Vanaf 2007 liggen ontwerp, ontwikkeling en uitwerkingen van de huisstijl in onze handen. Website, logo's, affiches, campagnes, plattegronden, illustraties, foto- en kleurboeken, vlaggen, bewegwijzering, noem maar op.
digital
De gebruiksvriendelijke website maakt een brede doelgroep wegwijs op het kampeerterrein. Je vindt er een overzicht van alle verhuurhuisjes en -tenten, aankomende optredens en volop informatie over alle faciliteiten voor een fijne vakantie. Dankzij uitgebreide filters hoef je op de site niet te verdwalen. Wij zijn verantwoordelijk voor het totale ontwerp.
ism Timo Wentink
personeelswerving
Om iedereen te verleiden om hier een zomer te komen werken – eigenlijk een eitje, want wie wil dat nou niet – ontwierpen we een on- en offline wervingscampagne en organiseerden een fotoshoot met het personeel.
ism fotograaf Joram Blomkwist
wayfinding
Kampeerterrein Stortemelk is uitgegroeid tot een camping van formaat. Dus is het extra belangrijk dat je gasten snel wegwijs maakt.
communicatie
Midden op het terrein vind je De Bolder. Een fijne plek waar je terecht kan voor een hapje of drankje en om relaxed een boek of de zomerkrant te lezen bij de open haard. Of je geniet er van een optreden, film of theatervoorstelling. Al het ontwerpwerk is hier van onze hand. Van menukaarten en affiches, tot de kleding van het personeel.
branding
Een sterke huisstijl maken is één ding, die blijven uitwerken en onderhouden is een tweede. Al sinds 2007 houden we de visuele identiteiten bij de tijd voor kampeerterrein Stortemelk, grandcafé de Bolder, Bagagevervoer, De Koffietent en Rondje Vlieland.
merchandise
Wij hebben ontwerpen voor de merchandise gemaakt, waaronder tassen en ansichtkaarten, voorzien van herkenbare vakantie illustraties.
kookboek
Een kookboek - als giveaway - gemaakt samen met de chefkok die tijdens het seizoen de maaltijden voor het personeel van Stortemelk verzorgt.
Het thema - no waste - gaat over de ingrediënten en de restjes uit de keuken. Om het thema door te voeren zijn alle omslagen van de boeken uniek doordat ze zijn gemaakt van alle verpakkingsdozen die tijdens de zomer zijn verzameld waarmee (voedings)stoffen zijn aangeleverd.
Wij zijn verantwoordelijk voor het concept, ontwerp, opmaak t/m de productie.