noordagenda

Amsterdam-Noord is het place to be voor liefhebbers van kunst en cultuur. Logisch dat er een platform is dat je wegwijs maakt in het aanbod. En waar makers zelf dingen agenderen. Ze gaven ons de opdracht voor een pakkende nieuwe huisstijl én een website.

branding

Amsterdam-Noord is het place to be voor liefhebbers van kunst en cultuur. Logisch dat er een platform is dat je wegwijs maakt in het aanbod. En waar makers zelf dingen agenderen. Ze gaven ons de opdracht voor een pakkende nieuwe huisstijl én een website.

Die moest uiteraard een ijzersterke agendafunctie krijgen. Maar ook verdiepende info over alle toffe topics die het platform aankondigt.

branding

Voor Noordagenda ontwikkelden we een logo in twee varianten. Het voluit geschreven ‘Noordagenda’ zetten we in als duidelijke afzender. De tweede variant beperkt zich tot een soort krachtige kreet: ‘NA!’ Die zetten we in voor communicatiedoeleinden of om aparte activiteiten aan te duiden.

branding

Kranige typografie en een trots beeldmerk dat van zich laat horen – de nieuwe huisstijl weerspiegelt de rauwheid en no-nonsense-mentaliteit van dit eigengereide stadsdeel.

Onze campagne werkt…

branding

Online laat Noordagenda natuurlijk graag van zich horen. En daarnaast wil het platform ook zichtbaar zijn in de wijk. Door middel van een green graffiti icoon worden de plekken in Noord getagd.